UUTTA avainetuun

07.03.2019

Hukka-Putken hallitus on päättänyt helpottaa Mekka-avaimen saatavuutta jo kesäkauden alusta alkaen, sillä olemme saaneet palautetta, ettei 60:tä pistettä onnistuta keräämään esim. vuorotyön tai muun elämän tilanteen vuoksi.
Toivottavasti muutokset kannustavat jäseniä osallistumaan talkoisiin, sillä seuran järjestämien kilpailujen tuotoilla pystymme pitämään treenimaksut kohtuullisina ja tarjoamaan jäsenetuja aktiivisille jäsenille. Uuden hallin takia etsimme vielä sopivia käytäntöjä, jotka mahdollistavat taloudellisen tasapainon ja hyvät treeniolosuhteet jäsenille sekä ohjattuihin että itsenäisiin treeneihin.

Mekka-avaimen voi kesäkaudesta (2019) alkaen hankkia jo 40:llä pisteellä ja Hupu-avaimen 30:llä pisteellä.

Avaimen voi hankkia myös kesken harjoituskauden, kun tavoitepisteet täyttyvät, joko loppukaudeksi tai määrätyiksi kuukausiksi kuluvan kauden aikana. Pisteiden laskussa otetaan huomioon kaksi edellistä harjoituskautta plus kuluvalla kaudella tehdyt pisteet.

Toukokuusta alkaen Hupu- tai Mekka-avaimen voi hankkia alla olevan taulukon hinnoilla
joko koko harjoituskaudeksi, tai vain osaksi harjoituskautta. Avaimet tilataan Hukka-Hallin sivuilta löytyvällä lomakkeella: http://www.hukka-halli.com/koiramekka (lomakkeeseen päivitetään uudet avainvaihtoehdot maaliskuun aikana).

pisteet  4 kuukautta 3 kuukautta 2 kuukautta 1 kuukausi
  Mekka Hupu Mekka Hupu Mekka Hupu Mekka Hupu
30   50 €   40 €   30 €   20 e
40 100 €   80 €   60 €   40 €
60 50 € 0 € 40 € 0 € 30 € 0 e 20 € 0 €

Kesäkaudelle Hupu- ja Mekka-avaimen lunastaneet saavat treenioikeuden myös Sorsasaloon.

- Hallitus