Tiedote vakioryhmäläisille ja syyskauden ryhmien muodostus

28.07.2016

HUOMIO HUPUN VAKIORYHMÄLÄISET!

Viikolla 31 ei ole SawoShown takia treenejä ke-to ryhmäläisillä, ja tiistain ryhmien tulee treeniensä jälkeen raivata Sorsasalosta esteet ja väliaidat kasaan paikoitusaluetta varten.

Viikolla 34 ovat viimeiset kesätreenit HuPun vakioryhmillä (jatkuu ennakkoilmoituksesta poiketen viikolla, sillä Sawo Show aiheuttaa ryhmille taukoviikon). Viikolla 35 ei ole treenejä ja viikosta 36 alkaen vakioryhmät (kisavalmiit ja kisaavat) siirtyvät treenaamaan Musti ja Mirri areenalle viikkoon 51 saakka. Syyskauden hinta on 125 €. HuPun treenipäivät tulevat olemaan tiistai ja keskiviikko. Ajat ovat 17-18.30, 18.30-20 ja 20-21.30. Muistathan että vakioryhmissä treenaavilta edellytetään 16 hupupistettä kahdelta edelliseltä kaudelta. Pistetiedustelut osoitteesta hupupisteet(at)gmail.com.

Ryhmäpaikka säilyy sinulla automaattisesti, mikäli treenaat tällä hetkellä HuPun vakioryhmässä (toisin sanoen nimesi löytyy Hupun kotisivuilta poppoo, vakioryhmät -kohdasta. Koulutusohjaajat tulevat todennäköisesti vaihtumaan. Ryhmät pyritään siirtämään Musti ja Mirri areenalle seuraavasti:
  • Tiistain ryhmäläisten treenit jatkuvat tiistaisin. Klo 18-19.30 treenanneet ryhmät pyritään sijoittamaan ajankohtiin 17-18.30 tai 18.30-20. Klo 19.30-21 treenanneet ryhmät pyritään sijoittamaan ajankohtiin 18.30-20 tai 20-21.30.
  • Keskiviikon ryhmäläisten treenit jatkuvat keskiviikkona. Klo 18-19.30 treenanneet ryhmät pyritään sijoittamaan ajankohtiin 17-18.30 tai 18.30-20. Klo 19.30-21 treenanneet ryhmät pyritään sijoittamaan ajankohtiin 18.30-20 tai 20-21.30.
  • Torstain ryhmät siirtyvät tiistaille tai keskiviikolle. Klo 18-19.30 treenanneet ryhmät pyritään sijoittamaan ajankohtiin 17-18.30 tai 18.30-20. Klo 19.30-21 treenanneet ryhmät pyritään sijoittamaan ajankohtiin 18.30-20 tai 20-21.30.

HUOM! Molemmille päiville klo 16.45-17.00 varataan radanrakennusaikaa ensimmäiselle ryhmälle. Asiasta voitte sopia tarkemmin koulutusohjaajan kanssa.

Toimithan jonkun seuraavan vaihtoehdon mukaan 11.8 mennessä:
  1. Haluat jatkaa HuPun agilityn vakioryhmässä ja yllä luetellut muutokset päiviin/kellon aikoihin käyvät sinulle: ei tarvitse tehdä mitään
  2. Haluat jatkaa HuPun agilityn vakioryhmässä, mutta jokin yllä luetelluista muutoksista päiviin/kellon aikoihin ei käy sinulle tai toivot muutosta treeniaikaasi: ilmoita 11.8 mennessä sähköpostilla osoitteeseen hupuryhmat(at)gmail.com mikä päivä/kellonaika (1kpl) ei ehdottomasti käy sinulle
  3. Et halua jatkaa HuPun agilityn vakioryhmässä: ilmoita asiasta 11.8 mennessä sähköpostilla osoitteeseen hupuryhmat(at)gmail.com
  4. Sinulla ei ole ollut kesäkaudella HuPun vakioryhmäpaikkaa ja haet paikkaa syyskaudeksi: ilmoita asiasta 11.8 mennessä sähköpostilla osoitteeseen hupuryhmat(at)gmail.com. Kerro viestissä nimesi, oletko hupun jäsen, koirasi tiedot (nimi, ikä, rotu, kokoluokka, taso).
Huomioitahan että ryhmäpaikka on sitova! Yksittäisiä treenikertoja on mahdollista myydä eteenpäin, mutta yli neljän viikon myyminen edellyttää yhteydenottoa sähköpostiin hupuryhmat(at)gmail.com. Koulutusohjaajaa tulee aina tiedottaa myydystä treenikerrasta. Syyskauden ryhmät jatkavat edelleen automaattisesti talvikauden (tammi-huhtikuun), mutta ryhmäpaikka on mahdollista perua/toivoa uutta aikaa ym. kauden vaihteessa. Tästä lisätietoa taas kauden vaihteen lähestyessä.
Pyrimme tiedottamaan syyskauden ryhmistä heti elokuun puolivälin jälkeen :) eli mahdollisimman pian!