Talkoot 15.8.2014 klo 17 alkaen Sorsasalossa

04.08.2014

Talkoot kisoja edeltävänä perjantai-iltana 15.8.2014 klo 17 alkaen Sorsasalossa

Ohjelmassa on esteiden siirtoa Hukka-hallilta Sorsasaloon, kentän valmistelu kisaa varten, vessojen siistimistä , polkujen siistimistä ym.

Uutena asiana Hupu-pisteiden ansaitsemiseen on, että esim. peräkärryllä esteiden siirtoon osallistuvat tai raivaussahallaan/trimmerillään talkoisiin osallistuvat saavat pisteet tuplana. Eli jos talkoisiin tuo oman laitteensa/ koneensa/ kärrynsä, jonka käytöstä talkoissa on ennalta sovittu talkoovastaavien kanssa, sen käyttöajasta saa Hupu-pisteet omien talkootyöllä ansaittujen pisteiden lisäksi.

Esteiden siirtoon tarvitaan pari peräkärryllistä autoilijaa, tähän hommaan ilmottautumiset Matti Mustoselle facebook-yksityisviestinä tai sähköpostilla hemma.mustonen(at)gmail.com

Polkujen siistimiseen on jo tiedossa raivaussaha, mutta toinenkin sopisi mukaan. Tuohon hommaan ja vessojen kunnostamiseen ilmottautumiset Lea Heiskaselle facebook-yksityisviestinä tai sähköpostilla lelle.heiskanen(at)gmail.com

Muuhun kenttähommaan voi ilmottautua Virpi Koposelle facebookin talkoo-ketjuun vastaamalla, facebook-yksityisviestinä  tai sähköpostilla virpi.koponen11(at)gmail.com

- Virpi