Takki ja pipotilaus

29.11.2016

Takki

Sparta on sporttinen topattu softshell-takki jossa paljon toimivia yksityiskohtia: muotoillut hihat, piilotetut resorit hihansuissa ja irrotettava huppu. Sisätaskussa on aukko kuulokejohtoa varten. Kehuttu takki on ollut Hukka-Putkella muutama vuosi sitten myynnissä ja tätä on pyydetty uudelleen valikoimiin. Iso heijastava Hukka-Putki -logo selässä (ei Hukka-Putki -tekstiä). Lisäksi hihoissa heijastavat tereet. Päällyskangas 100% polyesteri PU-pinnoitteella. Toppaus ja vuori 100% polyesteri. WP 5000 (vedenpitävyys). WMP 5000 (tekninen hengittävyys), tuulta hylkivä, teipatut saumat. Koot: 36/S - 46/3XL. Hinta: 100 €.

Mallikappaleita (miesten ja naisten koot M ja L) on mahdollista sovittaa hallilla 6.12. ja 7.12. klo 18:30-20:00.

Pipo

Pipo heijastavalla Hukka-Putki -logolla (ei Hukka-Putki -tekstiä). Väri musta, one size. Hinta: 12 €.

Tilaukset

Sitovat tilaukset Jukka Hartikaiselle, me.hartikaiset(at)gmail.com, 11.12.2016 mennessä. Tilaukseen mukaan nimi ja kokotiedot. Maksu seuran tilille FI72 4786 3020 0184 75 ja nouto kuittia vastaan.

- Jukka Hartikainen