Rally-tokon möllikisat 10.2.

15.01.2018

Tervetuloa osallistumaan HuPu:n rally-tokon möllikisoihin!
Hukka-Putki ry järjestää rallymöllit lauantaina 10.2.2018 Musti ja Mirri Areenalla (Väliköntie 4, Kuopio). Kisat alkavat klo 10.00 VOI-luokalla.
Luokat VOI, AVO, ALO ja herkku-ALO. Tuomarina Salla Halonen.
Ilmoittautumiset 8.2.2018 mennessä rahkoladina@gmail.com. Max 30 osallistujaa.
Ilmoitathan kisaluokkasi, oman ja koirasi nimen sekä koirasi rodun ilmoittautuessasi. Hinta HuPu:n jäsenille 6 € ja muille 8 € /koira. Mikäli osallistujamäärä ei täyty, kisoissa on mahdollista ostaa lisästartteja samalle koirakolle hintaan 4 €/rata. Maksu paikan päällä.
Möllien tarkoituksena on tarjota koirakoille kisanomainen ratatreeni. Kisoihin ovat tervetulleet kaikki kisauraansa aloittelevista jo kisanneisiin. Suoritukset tuomaroidaan normaalisti. Aloittelevien koirakoiden on mahdollista osallistua herkku-ALO-radalle, jossa koiraa saa palkata. Aikataulu on porrastettu kisaluokittain, VOI-luokka aloittaa ja herkku-ALO-luokka lopettaa. Osallistujille ilmoitetaan sähköpostitse tarkempi aikataulu, kunhan ilmoittautumisaika sulkeutuu. Möllikisaan ei ole ikärajaa.
Halli on lämmin ja kenttä on keinonurmipohjainen. Sisällä on häkkialue.
Hukka-Putki ry järjestää lisäksi viralliset rally-tokokisat 24.2.2018, joten tämä on oiva tilaisuus tulla tutustumaan kisahalliin ennakkoon ja virittää koirakko kisakuntoon!
HUOM! Kilpailijoilla on oltava mukana koiran rokotustodistus! Noudatamme Suomen kennelliiton mukaista rokotusohjelmaa.

- Möllitoimikunta