Omatoimitreenit ISOLLA kentällä

06.10.2016

Hukka-Halli haluaa tarjota myös talvella mahdollisuuden treenata kisamittaisella kentällä, joten Musti ja Mirri Areenan agilitykentät yhdistetään noin kerran kuussa isoksi kentäksi. Kentälle rakennetaan valmiiksi numeroituna useampi ratavaihtoehto, joten esteet tulee jättää paikoilleen. Radat julkaistaan etukäteen Hukka-Hallin ja Hukka-Putken kotisivuilla.

Iso kenttä varataan sähköisestä varauskalenterista varaamalla kenttä-1 (kenttällä-2 näkyy varauskalenterissa “isokenttä”-varaus). Tällä hetkellä varattavissa ovat lokakuun ajat. Muut päivät voi varata, kun tarkempi aikataulu radan rakentamiseen on selvillä.
Isolle kentälle pääsee treenaamaan 22.10. klo 10.00 -20.00
Muut treenipäivät ovat 19.-20.11. ja 17.12.
HUOM! Ison kentän treeneistä laskutetaan kahden kentän varausmaksu eli 64,- / t (32,- / puoli tuntia) vaikka varauskalenteri ilmoittaa vain yhden kentän hinnan. Varaaja voi tuoda mukanaan traanaamaan myös ystäviään, joiden ei tarvitse olla Hukka-Putken jäseniä. Avaimelliset voivat harjoitella normaalisti kentällä, mikäli varaamattomia aikoja jää.

Palautetta ja kehitysideoita asiasta voi antaa joko Hukka-Hallin sähköpostiin (toimisto@hukka-halli.com) tai Sari Klemolalle (sarihelenaklemola@gmail.com).

- Mari