Muutto Koiramekkaan - talkoolaisia tarvitaan!

04.06.2018

Muutto Koiramekkaan lähestyy ja talkoovoimaa tarvitaan nyt ekstrapaljon. Talkoilut alkavat 11.6 alkavalla viikolla ja jatkuvat 28.6 asti. Eniten apukäsiä tarvitaan juhannusviikolla (viikko 25). Tuona viikkona ryhmäharjoitukset ovat talkootauolla. Tämä kesäkuun rutistus on niin ekstra-arvokasta, että tarjoamme muuttotalkoolaisille Hupupisteiden lisäksi myös lisäkivaa:

• 6-8 tuntia muuttotalkoilevat saavat startata 4 kertaa maksutta epiksissä tai vaihtoehtona treenata Nina Hännisen vetämän koulutuksen Sorsasalon kentällä keskiviikkoiltana 18.7 (Nina tiedottaa tästä vielä lähempänä ajankohtaa).
  • 3-4 tuntia muuttotalkoilevat saavat startata 2 kertaa epiksissä tai vaihtoehtoisesti koko kentän ratatreenin Hupun kentillä Koiramekassa keskiviikkoiltana 22.8. Ratatreenin tarkemmat kuviot ilmoitetaan lähempänä ajankohtaa.
  • Kun ilmoitat muuttotalkootunteja hupupistevastaavalle, muista ilmoittaa, että tunnit ovat muuttotalkoista!

Muuton suunnitelmat, päivämäärät, ajankohdat, tehtävät, ohjeet ja ilmoittautumislistat löytyvät tämän linkin takaa.

Huom! Voit ilmoittautua itse kirjoittamalla nimesi kunkin talkoopäivän/tehtävän omaan listaan, mutta suunnitelmien muu muokkaaminen on talkoovastaavien tehtävä. Suunnitelmat tarkentuvat lähipäivinä sitä mukaa kun saadaan varmistettua ajankohtia ja työjärjestystä. Voit myös ilmoittautua talkoisiin tai kysyä lisää ohjeita Hupun facebookin keskusteluryhmässä tai suoraan talkoovastaavilta.

Muistutuksena myös, että kaikkien on vietävä oma häkkinsä pois hallin häkkivarastosta viimeistään perjantaina 15.6! Muistuta tästä myös treenikavereita, ettei meille jää käsiin peräkärryllistä eksyneitä häkkejä.

- Kati