Kesän agilitykurssit - paikkoja vapaana!

28.03.2017

Kesän 2017 Jatko 1 kurssi alkaa sunnuntaina 14.5. jatkuen parittoman viikon sunnuntaina klo 19.15-20.45. Kurssipäivät siis ovat 14.5.,  28.5.,  11.6.,  25.6.,  9.7.,  23.7.,  6.8.,  20.8. Kurssi on täynnä.

Kesän kontaktikurssi pyörähtää käyntiin viikolla 18, eli sunnuntaina 7.5. klo 16.00 jatkuen 14.5., 28.5., 11.6., (25.6.) , 9.7., 23.7., 6.8., 27.8. samaan kellonaikaan 8 kertaa. Kurssille mahtuu vielä neljä koirakkoa. Jos kurssi ei täyty aloittelevista koirakoista, mukaan otetaan myös koirakoita, jotka tarvitsevat kontakteihin vahvistusta tai harjoitusta esim. juoksu-A:han. Hae kurssille mukaan laittamalla viestiä kurssit.hupu( at )gmail.com.

Jatko 2 ja 3 kurssilaiset kokoontuvat ma klo 17:30-19.00 alkaen 8.5. ja jatkuen joka maanantai 21.8. asti.  Kurssit ovat täynnä.

Kurssilaiset saavat  sähköpostia kursin varmistumisesta, kunhan kurssit ovat täyttyneet ja ryhmät ovat muodostuneet.
Kurssit järjestetään Musti ja Mirri Areenalla Väliköntiellä. Hallin käyttösäännöt löytyvät Hukka-Hallin sivuilta: http://www.hukka-halli.com/musti-ja-mirri-areena/kayttosaannot
Kursseille osallistuminen edellyttää Hukka-Putken jäsenyyttä (>Liity jäseneksi).

Kurssien hintoihin sisältyy hallilippuja, joilla voi varata omatoimista treeniaikaa hallilta. Kurssien hinnat ovat :

agilitykurssit 125,- (sis. hallilippuja 40,-)
pujottelu- ja kontaktikurssit 105,- (sis. hallilippuja 40,-)
agilitykurssi + kontakti tai pujottelu 220,- (sis. hallilippuja 80,-)
Lasku lähetetään, kun kurssit ovat käynnistyneet.

Tervetuloa!