Käy tykkäämässä Hukka-Putken uudesta Facebook-sivusta!

28.11.2016

Hukka-Putkella on ollut pitkään Facebookissa epävirallinen keskusteluryhmä, jossa seuralaiset ovat voineet vaihtaa ryhmäpaikkoja, keskustella ajankohtaisista asioista ja jakaa valokuvia ja uutisia. Facebook-ryhmä on toiminut myös seuran epävirallisena tiedotuskanavana, eli sinne on jaettu Hupun nettisivuilla olevia tiedotteita.

Keskusteluryhmä ei kuitenkaan ole ihanteellinen tapa hoitaa Hupun tiedotusta. Ryhmässä ei myöskään voi tehdä tapahtumasivuja, jotka näkyisivät muillekin kuin ryhmän jäsenille. Tähän ongelmaan törmäsimme ensi kevään JSP-SM -kisojen tiedotusta suunniteltaessa.

Hallitus on nyt rakentanut seurallemme Facebook-sivun. Tykkäämällä sivusta saat jatkossakin ajankohtaiset tiedotteet omaan uutisvirtaasi. Jatkossa Hupun nettisivuilla olevia tiedotteita ei jaeta enää epävirallisessa keskusteluryhmässä. Jos sinulla on tiedotettavaa, voit laittaa siitä viestiä suoraan sivun kautta tai sähköpostilla Iitalle (iita.sillanpaa(at)gmail.com).

Treenipaikkojen vaihdot ja muun epävirallisen keskustelun voi jatkossakin hoitaa keskusteluryhmän puolella.

Miten Facebook-sivu eroaa Facebook-ryhmästä?

Sivut
  • Sivujen avulla voi viestiä laajamittaisesti sivusta tykkääville ihmisille.
  • Kuka tahansa voi seurata sivua ja sen uutisia tykkäämällä sivusta. Sivun tykkääjille ei ole ylärajaa.
  • Sivujen tiedot ja julkaisut ovat julkisia ja yleisesti kaikkien saatavilla Facebookissa.
  • Sivujen alle voi luoda tapahtumia, jotka ovat avoimia kaikille.
  • Sivuja on mahdollista ylläpitää ja sivun kävijätietoja on mahdollista tarkastella.
Ryhmät
  • Ryhmissä ihmiset voivat keskustella yhteisistä kiinnostuksen kohteistaan.
  • Ylläpitäjien täytyy lisätä ja hyväksyä jäsenet.
  • Kun ryhmä saavuttaa tietyn koon, tiettyjä toimintoja rajoitetaan.

- Hallitus