Juha Korrin vietti- ja leikkiseminaari

25.08.2013

VIETTI- JA LEIKKISEMINAARI, luennoitsija Juha Korri
30.11.- 1.12.2013 Musti ja Mirri Areena, Väliköntie 4, Kuopio

Merkkaa päivät kalenteriin! Tarkemmat ilmoittautumis- sekä hintatiedot ilmoitetaan Hukka-Putken kotisivuilla syyskuun aikana.

Juha Korri on pitkän linjan palveluskoiraharrastaja, jolla on erittäin paljon kokemusta mm. suojelukoirien kouluttamisesta sekä suojelussa toimivien maalimiesten valmentamisesta.
Juha on suosittu luennoitsija, hän osaa erittäin selkeästi ja innostavasti opastaa eri tason ja eri lähtökohdista tulevia koiraharrastajia ymmärtämään koirien viettien monimuotoisuuden.

Viettiseminaari 30.11.2013
Mitä vietit ovat? Miten eri viettejä voi hyödyntää koulutuksessa? Mikä on sopivin tapa palkata koira? Miten koiran kanssa pitäisi leikkiä? Miten koira saadaan innostumaan?
Viettiseminaarissa käydään niin teoriassa kuin käytännössä läpi koirien eri viettejä ja niiden hyödyntämistä koiraa koulutettaessa. Seminaarissa käsitellään koiran motivointia työskentelyyn sekä viettien työstämistä ja hallintaa.

Suosittelemme lämpimästi tätä seminaaria ihan kaikille koiraharrastajille! Seminaari tuo esille uusia ajatuksia ja ideoita koiran koulutukseen. Viettejä käytettäessä koiran koulutuksessa, lajissa kuin lajissa, suurimmaksi haasteeksi tulee usein eteen viettien hallinta. Toisen ääripään ongelmana tulee eteen koiran puutteellinen motivaatio, johon viettien oikeaoppisella käyttämisellä saadaan usein apua.

Leikkiseminaari 30.11.-1.12.2013 (yhteinen teoriaosuus viettiseminaarin kanssa)
Oikean tunnetilan tekeminen treeneihin ja kisoihin vaatii kunnon perusteet. Leikkipäivänä keskitytään yhteen koiran palkkaamisen perusasioista eli koiran kanssa leikkimiseen. Koulutus sisältää kattavan luennon (la 30.11) aiheesta koiran leikityksen taito ja saalisvietin hyväksikäyttö. Seuraavana päivänä jokainen osallistuja voi leikkiä oman koiransa kanssa käytännön osuudessa, kouluttajan valvoessa vieressä ja antamassa ohjeet ja neuvot leikkiin.
Seminaari sopii kaikenikäisille ja -tasoisille ja eri lajeja harrastaville koirakoille karvoihin katsomatta.