Ilmoittautuminen rally-tokon alkeiskurssille

17.07.2014

Hukka-Putki järjestää syksyllä rally-tokon alkeiskoulutusta.

Kurssit pidetään Musti ja Mirri Areenan monitoimi/tokokentällä aina lauantaisin 6.9.2014 klo 11.00 alkaen. Koulutusohjaajana Paula Korhonen. Kursseja alkaa kaksi ja ne sisältävät kuusi tunnin harjoituskertaa. Hinta 60 euroa/koirakko. Mukaan mahtuu 14 koirakkoa.

Koirakot jotka eivät treenaa Hukka-Putken agilityryhmissä kutsutaan hallittavuustestiin. Testi pidetään ma 18.8.2014 klo 20.00 Musti ja Mirri Areenalla, hinta 5 euroa. Hallittavuustestin tehtävät löytyvät HuPun nettisivuilta alla olevan linkin kautta. Testiä "helpotetaan" niin, että hallittavuustesti suoritetaan hihnassa, koska rally-tokon alokasluokan liikkeissä sekä alokokeessa pidetään koira hihnassa. Lisäksi osa 2. yhteistyö/tolpan tai kartion kiertäminen jää pois.
> Hallittavuustestin tehtävät

Ilmoittautumiset 15.8. mennessä osoitteeseen hupurally(at)gmail.com. Kerro ilmoittautuessasi omat yhteystietosi (nimi ja sähköpostiosoite) ja mikäli treenaat jo Hupun agiryhmässä niin kenen ryhmässä. Lisäksi kerro koirasi nimi, rotu ja ikä, kiitos.

- Mimmu